Meditech Auai Conference mo tipiga o manu Association Faaletausaga

Uma le 2 Guangdong, Hong Kong ma Macao Association mo tipiga o manu Conference Faaletausaga, ma le 8 Fagafao ma Vets sa faia tumutumu Atinae o Alamanuia i Shenzhen, Saina.

1

Lenei konafesi faaletausaga sa atoatoa lagolagoina e Meditech ma valaaulia polofesa luga faapea foi tautalaga pito i luga i le Faalapotopotoga mo tipiga o manu Togafitiga Saina Macao, tele Association Vets tetele mai Taiwan (Saina), Hong Kong Society mo tipiga o manu o Saina ma le tele vets franchised 'ofisa.

Lenei konafesi avea ma se tasi o mea na tutupu faaletausaga sili ona faatosina i Chia, ma faaopoopo i ai o se lē tupe mama, le faaalia o tagata lautele o le uelefea mo le faasoaina prototypes faapitoa ma faafomai.

2

Meditech o se taitai lauiloa i le tuuina fofo okesene alualu i luma i le fagafao ma alamanuia vets; sa i ai le showroom Meditech gauai uma fron le auai. sa talanoaga tomai faapitoa Meditch ma tau tomai faapitoa e faatatau i le tulaga o le okesene fofo i le fanua e faapea foi i le faasoaina atu o taua manatu atinae e auai fiafia.

3 4

Le lalolagi e tau vala o le okesene tupulaga e mafai ona vaaia uma ma le faagaeetia i se tepa i le showroom Meditech, o nei aofia uma-i-o se tasi fuafuaga, puupuu i tele, malosi atoatoa, ultra-maualalo configuration leo, o le malamalama i le mamafa lea e le vaaia i faiga tupulaga okesene PSA masani. sa umia Meditch i se tulaga maualuga le tekinolosi autu.

5 6 7 8 9 10

lagolagoina Meditech se nofoaga semina faaopoopo mo le faia o se tulaga faameaalofa mo konwledge faafomai luitauina ma le lauga. O le sa faatinoga elites ma polofesa alamanuia ma sauniga o le lauga i luga o le tulaga mo le 600 auai lea o autu e aofia ai imaging ultrasonic, o le toto le tofotofoina, faiga aoao, fofoga ma le Orthopedics.

11 12 13 14

faapotopoto faatasi le elites ma polofesa tau alamanuia i le taumafataga o le afiafi o le konafesi faaletausaga.

17 15 16

Lauga e elites alamanuia ma polofesa:

18

19

tuuina Pule Sili Xue Ping le mataʻina Award fomai manu e pei o se malo faapitoa:

20 21

sa tuuina atu Meditech Award Gold Sui Usufono:

22 23

Faatasi ai ma le afio mai o le konafesi faaletausaga i se iuga, o le a malaga fou atoa amata! Meditech folafola atu e tausia i luga ma le agaga pisinisi o fou ma le silisili mo le faiga tupulaga okesene ma iu ai ina saofaga atu i le faamanuiaga o le sogasoga i Saina ma le isi vaega o le lalolagi.

24


taimi Post: Ape-17-2019
WhatsApp Online talatalanoaga!